Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Sofi Bolinder - 9 maj 2010 16:45

Då var det söndag igen, finns inget att göra.

Har varit till borlänge med Malin & Storm iallafall, mycket trevligt,

malin köpte gult klegg till hennes öga, haha, och sen kikade vi mest runt, Storm införskaffade sig ett par skor också! :)

Efter det drog vi ner till Piren och solade, det var jättesönt.

Sen gjorde vi inte så mycket mer, var till Willys en sväng bara och nu sitter jag här hemma helt ensam.

Sofia skulle kika förbi sen så skulle vi ta en promenad eller något :)


Vi har även kommit på att det är dags att tänka om för mig,

killar är skit bara, eller för det mesta! :)

Men men, Sen blir det nog ut & åka med Johan en sväng hoppas jag,

så man får något kul att göra!


Tjingeling!

Av Sofi Bolinder - 9 maj 2010 01:30

Klockan är ju inte alls mycket!

Har precis kommit in till min säng och dator igen,

hade så fruktansvärt tråkigt så jag hade lätt kunnat klättra på väggarna och gått i taket.

Men då var Johan, Anton & Jonas ute så jag fick umgås med dom ett tag, haha.

Alltid lika kul att umgås med människor som dricker, man får samma fråga ungefär 5-6 gånger, och den här gången mådde jag bra varje gång Johan frågade.   

Blev erbjuden att åka med hem till han och fortsätta umgås med han & Anton men jag kände att jag säkerligen bara hade somnat någonstans, mööjligtvis hans säng och det skulle inte vara första gången jag råkade somna där heller., men men.


Har även varit till grängesberg idag (hemska ställe) och kikat på Lonas 18 årsfest.

Åkte dit med Storm, Carra, Coffe & Jocke, hah. Var väl kanske inte så lyckat precis när vi kom, stackars Lona!

Annars har jag inte gjort något alls, promenixat så det räcker och blir över, det är bra- duktiga jag!

Imorgon blir det förhoppningsvis Borlänge med världens bästa Malin & superbraiga Storm!

Nu blir det sooooova, god natt!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards