Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Sofi Bolinder - 3 maj 2010 23:06

Idag har det hänt massor av roliga saker måste jag säga,

började det hela med att åka till Malin i vanlig ordning på morgonen för att sedan åka vidare till skolan! När vi kom dit så fick vi inte göra vårat muntliga nationellaprov i svenska eftersom vi inte hade lämnat in något PM.. haha, men det satte vi oss och gjorde. Sen käkade vi frukost och kom fram till att det var mycket bättre att åka till borlänge istället, så det gjorde vi, jag, Malin & Sandra.

Hade hur roligt som helst, skrattade så jag trodde att jag skulle DÖ!

Köpte ett par ballerinaskor & tre hårband på H&M för sammanlagt 129:- skitbra!

Sen åkte vi hemåt efter ett bra tag på kupolen.

När vi väl kom hem så mötte jag Angelica & vi skulle iväg och klippa oss, vet inte vad frisören hade gått för "utbildning" men hon kunde varken tvätta hår eller klippa en fin lugg, nej fy fan, ska strax leta på saxen och fixa till det där själv, blir bäst så..

Efter det fikade vi & tog en promenad till Willys och köpte min efterlängtade latte, mums! Sen väntade vi på Carra "segpropp" Segast men hon ville inte leka med oss så vi vandrade vidare upp på staden och satte oss och åt en bit mat, sallad! det gäller att vara nyttig ibland, åt knappt nå dressing till heller, gud vad bra jag är.

Skulle jag ha sagt gud eller fläskpadda?.. HAHAHA

Nu ska jag fixa till den nedrans luggen sen ska jag ringa alexander & prata med han en stund innan jag ska slå på en film & sova..


  

En av dagens smaskigheter! Malin, du är så jävla snygg!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards