Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Sofi Bolinder - 17 maj 2010 22:58

Nu är jag tillbaka här igen, hemma igen..

Har sovit borta sen i onsdags (förutom lör till sön)..

har haft det skitbra, hur mysigt och kul som helst,

har levt tillsammans med Cricke & Chaky och vi har haft så himla roligt,

tror aldrig att jag har sovit så bra som jag har gjort där, förutom när hans grannar spelade e-type till typ 6 på morgonen.. idioter!

mannen själv har tatuerat sig idag, skitsnyggt vart det även fast den inte är klar, men det fixas snart så!

Själv har jag fikat med Angelica, Emma & Carra på Engel, trevlans, Nikolina & Ida kom förbi och gjorde oss sällskap också :)

Sen drog jag, Angelica & Emma och skulle bada med det var fan bara jag som gjorde det & kallt var det vill jag lova..

     

  

Fan vad bra jag är, men jag trodde att jag skulle frysa ihjäl ett tag!


Så kommer några bilder från Stockholm också, nu när jag ändå håller på.. orkar inte lägga upp alla.


      


Nu blir det att glo på något sen sova, för imorgon ska jag till skolan och ha ett intressant samtal med Ola........!!!!


God natt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards