Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Sofi Bolinder - 8 maj 2010 15:02

Nu sitter jag hemma hos Sofia, vi tog en liten promenad, om man ens kan kalla det för promenad? -promenad hem till henne helt enkelt! :)

Har pratat en massa och fan vad skönt det är!

Fick t.o.m kontakt med Alexander idag, får se om han kommer hit, vilket jag hoppas, så man kanske kan få svar på en jävla massa frågor..

usch usch..

Sofia är nere och duschar eftersom hon ska på Solo ikväll och se Fronda live! ;)

Tror att det blir flöt- China Town- med familjen idag, får se, hoppas nästan inte det, faktiskt!

Sitter och lyssnar på musik, just nu- "Redrama- Du" - SKITBRA tycker jag.

Ikväll blir det förövrigt lugnt. Får som sagt se vad som händer, hoppas iallafall att han kommer.

Ha det fint

Av Sofi Bolinder - 8 maj 2010 13:37

Jag börjar bli så jävla trött på att det alltid ska bli samma sak hela jävla tiden,

varför bara inte öppna käften och säga som det är istället?!?!?

nej det är man helt enkelt för jävla feg för..

usch säger jag bara, jag blir så jävla besviken!


igår hade jag iallafall roligt, jag och angelica tog mammas bil till borlänge, men det gick inte så bra som förväntat, tönten var inte hemma..

Sen åkte vi hem & vilade lite och drog vidare upp till Malin "sjuklingen" Mattsson, haha satt där och kikade på tv ett tag, trevligt trevligt. kom på nu att jag glömde kläderna jag fick ;o får ta dom på måndag! :)

Sen mötte vi Emma och gick hem till Jocke som hade 20 års fest, haha. vilka jävla klockrena saker det där är alltså, Jocke gick runt i sina sönderdragna kalsonger och var "skitsnygg". haha, sen åkte jag ner till Marnäs & träffade Chaky & var med dom, haha.
jaja, börjar bli ganska drygt nu, ha en bra dag!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards