Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Sofi Bolinder - 23 maj 2010 22:27

Dagen har varit helt fantastisk!

vaknade & mådde inte så vidare men mamma fick mig på bättre humör, hah.

kilade upp på stan & mötte malin för att kolla på dansuppvisningen som var SKITBRA! ni var jätteduktiga, allihopa.

sen fikade vi lite på engel & sen åkte vi hem till mormor & morfar & åt mat, det är alltid lika gott att äta där & så mysigt.

chaky stackarn har åkt på öroninflammation & usch vad jag tycker synd om henne, jävla idioter till läkare också, usch & fy!

efter det gick vi hem till Cricke & Ted & fixade i lägenheten, satte upp hyllor & en lampa, snyggt som fan.

ett tag så låg jag tydligen i dammsugaren, när ted undrade vart jag va & cricke lurar han & säger att han dammsög upp mig.. haha, det tog ett tag innan han såg mig på balkongen, fan vad jag skrattade.

   och nu sitter jag här & ska fan ta tag i skolan & göra iallafall en uppgift i svenskan, för jag är så bra idag.

imorgon blir det skola, idrott & lite svenska, sen blir det mysigt med Carra, Chaky, Cricke & Ted   


Av Sofi Bolinder - 23 maj 2010 01:03

känner att jag bara vill sova nu, men ska göra det strax,

dagen har varit helt okej! varit & träffat storm & även fredholm som man inte har snackat med på flera dagar, trevlans!

sen bar det av hem till Cricke & Chaky  & Ted, städade lite idag också, så nu är det rent & fint, hah.

sen har jag grillat & varit hos emma & haft trevligt, sen till högberget & ner på stan.

har precis kommit hem och ska sova,

det var så jävla skönt att få prata medCricke när jag var ledsen, för fan vad jag blir att må bra! älskar det.


imorgon blir det att kolla på dansuppvisning, härligt!
god natt

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards