Direktlänk till inlägg 9 maj 2010

Klockan är bara 01.30

Av Sofi Bolinder - 9 maj 2010 01:30

Klockan är ju inte alls mycket!

Har precis kommit in till min säng och dator igen,

hade så fruktansvärt tråkigt så jag hade lätt kunnat klättra på väggarna och gått i taket.

Men då var Johan, Anton & Jonas ute så jag fick umgås med dom ett tag, haha.

Alltid lika kul att umgås med människor som dricker, man får samma fråga ungefär 5-6 gånger, och den här gången mådde jag bra varje gång Johan frågade.   

Blev erbjuden att åka med hem till han och fortsätta umgås med han & Anton men jag kände att jag säkerligen bara hade somnat någonstans, mööjligtvis hans säng och det skulle inte vara första gången jag råkade somna där heller., men men.


Har även varit till grängesberg idag (hemska ställe) och kikat på Lonas 18 årsfest.

Åkte dit med Storm, Carra, Coffe & Jocke, hah. Var väl kanske inte så lyckat precis när vi kom, stackars Lona!

Annars har jag inte gjort något alls, promenixat så det räcker och blir över, det är bra- duktiga jag!

Imorgon blir det förhoppningsvis Borlänge med världens bästa Malin & superbraiga Storm!

Nu blir det sooooova, god natt!


 
 
Malin

Malin

9 maj 2010 08:56

Ja jag ska bara åka och kika på alla matställen om dom har nå skit till ögat där, annars åker vi till borlänge!! :) Puss gumms

http://readytocompete.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

9 maj 2010 08:59

du jag måste till skolan den dagen vi går i skolan i veckan ;) och jag ska absolut inte missa stockholm för allt i världen, spelar ingen roll hur sjuk jag än är! Hoppas bara att det röda i ögat försvinner för det är inte särskilt smickrande, barnen lär väl tro att jag är nå djur när vi är på zoo ;)

http://readytocompete.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofi Bolinder - 30 september 2010 18:02

ska iväg & äta "kvällsmacka" på subway med Jessica & Storm (?) kommer nog snackas en hel del smaskigheter också kan jag tänka mig. kommer iallafall att bli toppen & gott som f*n.  varit i skolan idag, gått hur bra som helst.   Va hem till M...

Av Sofi Bolinder - 29 september 2010 20:42

Idag efter skolan så var jag & Malin upp på stan & fixade lite på banken & sådär,  sen drog vi iväg till borlänge & shoppade, har kommit på vårat eget "shoppingspråk" också, haha. Det var så jävla roligt!  Köpte en mysig halsduk, en liten "fest...

Av Sofi Bolinder - 28 september 2010 15:33

jag mår & känner mig mycket bättre idag, är lite hostig fortfarande men det är betydligt bättre!  varit i skolan också, haft skolfotografering, vilket inte var så lyckat faktiskt..  knepig fotograf, konstiga bilder & nej... det förstörde nästan h...

Av Sofi Bolinder - 27 september 2010 22:53


börjar redan tröttna på att det blir kallare & kallare ute, usch & fy. jag längtar inte tills det kommer bli minusgrader, det är en sak som är säker. sen kommer snön, det är ju lite roligt iallafall, men skulle inte tacka nej till att fly ifrån S...

Av Sofi Bolinder - 26 september 2010 23:54

På tal om ingenting så tycker jag att alla program om alla "fruar" har blivit för mycket.. idag när jag skulle leta efter något vettigt att kolla på så var det "skånefruar" på ena kanalen & "svenska new-york fruar" på andra.. synd att det inte va "no...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards