Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Sofi Bolinder - 24 maj 2010 22:54

imorgon vet jag ju en sak iallafall, jag kommer ha blåmärken så det skriker om det!

Vi skulle vara barnvakt åt Ted medans Cricke åkte & fixade med något, haha.

det var jag som var supernanny så det heter duga, tvättade av han & hjälpte honom att äta, tvättade käften på han efter & då skulle vi gå ut så han fick åka raggarbil, fy fan!

Chaky & Carra gick före hem till Mikael & jag fick gå som en jävla elefant efter den där bilen & putta på, åka med honom i rutschkanan, leka affär, äta låtsasgodis & gunga.

Ted lär ha fått 10 redbull till frukost eller något, hyperaktiv som bara den, skulle slåss & greja, så det var väl självklart jag som fick ta all stryk,

men hämnden är ljuv Cricke lilla..

Slagen & jagad av en snart 3 årig liten pojke i en lägenhet kändes inte bra, med smörkniv i högsta hugg dessutom!   

Nu ska jag krypa ner i sängen, avslutning med ena pysselgruppen imorgon sen hoppas jag på en kanonmiddag med Chaky & Cricke   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards