Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Sofi Bolinder - 6 maj 2010 15:43

Jag vet inte vad fan det är som händer hela tiden,

men jag vet iallafall att jag börjar bli sjukt trött på det.


Skolan har iallafall varit jätterolig, började med idrott, gladiatorerna & rullstolsbasket. Vi fick oss ett gott skratt, åt Pierre i rullstolen, haha.

Det var faktiskt roligt men drygt och svettigt.

Sen tog vi den röda faran & åkte till skolan & åt frukost innan naturkunskapen började, alla redovisade utom vår grupp, eftersom vi inte var klara men det har vi fixat idag, så nu har vi det klart, ska bara redovisa nästa vecka!

Efter lunchen hade vi pedagogiskt ledarskap & vi är äntligen klara med våra "speldockor" och allt, så nu är det bara att vänta på den 20e när vi ska spela upp den,

"Lilla grisen och lille musen" För barn i åldern 1-2 år..

Har precis blivit lämnad här ensam med min mamma, ska fixa massa saker nu & sen får vi se om jag åker till Alexander senare, men kan ju alltid hoppas att jag kommer iväg, ska bli så skönt att slippa den här "staden" i någon dag bara, rensa huvudet totalt ska jag göra!

nej fy, nu lär jag kila.


Sandra for president!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards