Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Sofi Bolinder - 4 maj 2010 20:26

Dagen har i stort sett bara varit seg.. Malin, Sandra & Madde har varit hemma idag och inte mått nå bra, så jag var själv i en datasal hela förmiddagen, käkade frukost med Jessica & Storm och lunch vart det med dom också!

Skulle skriva en brochyr (eller hur det stavas) om vad det finns för aktiviteter och skit att göra för vuxna & äldre i Falkenbergs kommun, men det gick inte så bra..

Slutade vid lunch och pratade bara med Ingrid ett tag, om alla kurser o.s.v., har iallafall bara ett IG nu, i svenska, men det ska jag fixa nu innan sommaren.

Efter skolan har jag, Jessica & Storm jobbat med våran pysselgrupp i smedjebacken, alltid lika roligt.. ibland!

Jag & Jessica tog oss en liten fika när vi kom in till stan igen, efter att bussen slutat fungera efter vägen, haha. Satt & bara pratade & tog det lugnt, det var skönt att bara prata & vila lite. Sen kom Angelica & Rasmus & jag åkte med dom en liten vända innan jag fick skjuts hem.

Nu sitter jag & väntar på att maten ska bli klar, mummms..


Skriver väl kanske sen, det visar sig.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards