Alla inlägg under augusti 2010

Av Sofi Bolinder - 30 augusti 2010 23:21

var ett tag sen jag skrev & det är ungefär så jag alltid börjar skriva..

suger på att göra det här men slänga in ett inlägg då & då kan jag iallafall göra!

det händer mycket i mitt liv just nu & jag kan inte vara mer än glad,

har tagit tag i skolan & ska fan göra allt så att jag hinner med, klarar allt & absolut inte gör som förra året, halkar efter!

det är sista året & jag ska kämpa för att få ta studenten med mina älskade klasskamrater, som fan pushar mig när det behövs!

Något som fan inte blir bättre & aldrig kommer att bli bättre är den här "staden" & alla äckliga rykten, som man egentligen kan skratta åt, för lite humor är det ju med människor som inte har nå liv & hittar på osannolika saker om andra, hmm.. nödvändigt?..-nej just det!


idag har jag varit i skolan iallafall & haft varmkök med världens bästa Malin, Sandra & Emma, vi var lätt bäst, fastän såsjäveln gick åt helvete, men skitsamma. Sandra & Malin försökte iallafall & det är huvudsaken.

Har bara varit hemma efter skolan, förutom en liten vända på stan med Malin & Sandra.

Gick ner till sjön & fiskade lite i min ensamhet & så, hah. men det finns inge fisk i den här sjön har jag kommit fram till..


Ser fram emot Funäsdalen på söndag, med bästa klassen!

Nu ska jag läsa lite engelska, sen var det nog god natt..


Av Sofi Bolinder - 9 augusti 2010 01:27

har inte orkat sitta & skriva här.

har inte orkat så mycket.

jag & emma har varit uppe i rättvik på classic car week & det var så otroligt kul!

skrattat har jag gjort, träffat nya, trevliga människor & gud vad allt va bra!

igår jobbade vi på ett bröllop & trippeldop, tjänade lite pengar & hade skitkul där med! :)

träffade rune som jag inte har gjort på flera år & innan han fattade att det var jag så hade själva festen nästan tagit slut.. det var lite kul att höra att det sista minnet han har utav mig är när jag är liten & sitter i hans knä & det har han kort på, som jag ska få se.. när det nu blir! haha.

nu ska jag ta & sova, dom ska börja fixa vid mitt fönster 07.00 -.-

kanske borde sova ett tag innan det!

god natt..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards