Direktlänk till inlägg 30 augusti 2010

Det var inte igår..

Av Sofi Bolinder - 30 augusti 2010 23:21

var ett tag sen jag skrev & det är ungefär så jag alltid börjar skriva..

suger på att göra det här men slänga in ett inlägg då & då kan jag iallafall göra!

det händer mycket i mitt liv just nu & jag kan inte vara mer än glad,

har tagit tag i skolan & ska fan göra allt så att jag hinner med, klarar allt & absolut inte gör som förra året, halkar efter!

det är sista året & jag ska kämpa för att få ta studenten med mina älskade klasskamrater, som fan pushar mig när det behövs!

Något som fan inte blir bättre & aldrig kommer att bli bättre är den här "staden" & alla äckliga rykten, som man egentligen kan skratta åt, för lite humor är det ju med människor som inte har nå liv & hittar på osannolika saker om andra, hmm.. nödvändigt?..-nej just det!


idag har jag varit i skolan iallafall & haft varmkök med världens bästa Malin, Sandra & Emma, vi var lätt bäst, fastän såsjäveln gick åt helvete, men skitsamma. Sandra & Malin försökte iallafall & det är huvudsaken.

Har bara varit hemma efter skolan, förutom en liten vända på stan med Malin & Sandra.

Gick ner till sjön & fiskade lite i min ensamhet & så, hah. men det finns inge fisk i den här sjön har jag kommit fram till..


Ser fram emot Funäsdalen på söndag, med bästa klassen!

Nu ska jag läsa lite engelska, sen var det nog god natt..


 
 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

31 augusti 2010 05:22

Sv: Ok, då förstår jag att det blev lite ont om tid att träffa oss :)

Vi får väl se om vi dyker upp en dag med alla sju hundarna ;)

http://www.henrikolsson.eu

 
Nettiz

Nettiz

31 augusti 2010 22:10

nämen vem hitta man här då xD haha

http://alexandersen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofi Bolinder - 30 september 2010 18:02

ska iväg & äta "kvällsmacka" på subway med Jessica & Storm (?) kommer nog snackas en hel del smaskigheter också kan jag tänka mig. kommer iallafall att bli toppen & gott som f*n.  varit i skolan idag, gått hur bra som helst.   Va hem till M...

Av Sofi Bolinder - 29 september 2010 20:42

Idag efter skolan så var jag & Malin upp på stan & fixade lite på banken & sådär,  sen drog vi iväg till borlänge & shoppade, har kommit på vårat eget "shoppingspråk" också, haha. Det var så jävla roligt!  Köpte en mysig halsduk, en liten "fest...

Av Sofi Bolinder - 28 september 2010 15:33

jag mår & känner mig mycket bättre idag, är lite hostig fortfarande men det är betydligt bättre!  varit i skolan också, haft skolfotografering, vilket inte var så lyckat faktiskt..  knepig fotograf, konstiga bilder & nej... det förstörde nästan h...

Av Sofi Bolinder - 27 september 2010 22:53


börjar redan tröttna på att det blir kallare & kallare ute, usch & fy. jag längtar inte tills det kommer bli minusgrader, det är en sak som är säker. sen kommer snön, det är ju lite roligt iallafall, men skulle inte tacka nej till att fly ifrån S...

Av Sofi Bolinder - 26 september 2010 23:54

På tal om ingenting så tycker jag att alla program om alla "fruar" har blivit för mycket.. idag när jag skulle leta efter något vettigt att kolla på så var det "skånefruar" på ena kanalen & "svenska new-york fruar" på andra.. synd att det inte va "no...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards