Alla inlägg under juli 2010

Av Sofi Bolinder - 27 juli 2010 00:34

NEJ DET ÄR INGEN VANLIG DAG,

FÖR DET ÄR SANDRAS FÖDELSEDAG, HURRA HURRA HURRA!

grattis på 18årsdagen sandra "pumba" storm, hoppas din dag blir superbra!


     

Av Sofi Bolinder - 25 juli 2010 04:55

har fan inte skrivit på länge & egentligen orkar jag inte,

men har inte så mycket bättre för mig.

sommarlovet flyter på & det känns som att jag inte gör ett skit,

vilket säkerligen stämmer!

en sak är säker iallafall, JAG VILL NER TILL FALKENBERG!


träffade världens bästa malin igår en sväng, alltid lika roligt att se den kvinnan!

tror jag ska ta & lägga mig & sova nu, god natt!

Av Sofi Bolinder - 13 juli 2010 17:34

vädret gör mig så grymt trött & det är faktiskt jobbigt.

varit uppe i tid i flera dagar nu, skönt som bara den :)

tjänat lite pengar med sofia idag när vi städade uppe i deras sommarstuga/stugor.

men det är faktiskt ganska kul, man kan alltid hitta nå roliga saker.

varit & träffat angelica också. var med tobias ett tag & fick tillbaka ett gammalt bankomatkort, härligt!.. när jag precis har fått mitt nya.

det är skönt att det regnar, men jag börjar bli rädd nu.

jag får för mig att ett träd ska välta på vårat hus & det kommer landa på mig!

helgen i linköping var helt underbar, jag älskar att vara där för det är så avkopplande.

varit i nyhammar också sen i söndags, hur roligt som helst, men det rätta folket!

Emma & Sofia, fan vad roligt vi har haft det, men ännu roligare kommer det att bli på fredag., GRILLFEST!   

nu ska jag sortera tvätt sen funderar jag på att städa ur min garderob..

får se vad man orkar & om man ska iväg senare också, magkänslan får bestämma..


Av Sofi Bolinder - 9 juli 2010 16:20

ska snart åka ner till linköping till moster & 4 kusiner, varav en som fyller år imorgon.

kan inte förstå att lilla Molly fyller hela 7 år imorgon, det är sjukt vad tiden går fort!

ska bli skönt att vara "på landet", vilket det verkligen är där dom har sin sommarstuga, koppla av & bara njuta, bada & ha roligt.

mormor & morfar kom nyss hit så vi åker nog när som helst. fan vad skönt,

men det hade inte gjort någonting alls om det hade regnat nu när vi ska åka bil i någon timme..

ska kila nu & slänga ner det sista i väskan.


dom har förövrigt plockat över 7000 sniglar, usch & fy!

jag tänker inte hjälpa till att plocka nå äckliga sniglar.

Av Sofi Bolinder - 5 juli 2010 12:34

solen skiner ute & det är varmare ute än inne, det kan inte bli bättre väder!

ska snart upp på stan tror jag & ta ut lite pengar så man har det.

sen ska jag träffa angelica om hon vaknar till liv någon gång, vilket jag hoppas.

får se om det blir lite båt idag också & få lite färg, vore ju på tiden!

träffa madde-mugabo också, ska bli kul efter vår helgalna helg, haha.

helgen var hur bra som helst & det var så jävla kul hela tiden,

dogge doggelito var nog lätt bäst, haha. snyggaste dansen också! ;d

& jag har fått träffa Malin också, fan var underbart!

kommer upp lite bilder från helgen senare, när jag har kollat igenom skiten själv,

om man nu vågar?..


nu är det dags att göra sig klar & se om man får tag i Angelica.


Av Sofi Bolinder - 2 juli 2010 17:26

vädret är så jävla fint & det gillas!

ska snart äta sen ska jag ner till gästhamnen en sväng sen ska jag upp till Jessica & tjejorna!

kommer bli en kanonkul kväll, jag bara längtar, vill iväg nu!

hade skitkul igår med madde, speciellt när vi åkte båt med kalle, ola, Bingo & mathias.

vi var som mest 6 stycken båtar som låg bredvid varandra ute på sjön & lyssnade på musik & hade trevligt   

ska äta nu, sen blir det paaarty!

  


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards