Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Sofi Bolinder - 2 maj 2010 22:01

                  då var man hemma igen.. har varit iväg och träffat Sandra en snabbis & sen har jag vart med Carra `& Coffe & även Johan och någon till. Hade kul, gjorde inte så mycket, åkte mest runt, men hellre det än att ligga hemma och inte göra något alls!

Har funderat en massa och kommit fram till att jag inte vore någonting alls utan mina älskade vänner, ni betyder så otroligt mycket i mitt lilla liv, det går fan inte att beskriva - jag älskar er nå så sjukt mycket!


    

Ni är kärlek!

Av Sofi Bolinder - 2 maj 2010 20:09

Nu har jag kommit hem efter min lilla promenad, var hur skönt som helst att gå en sväng.

Jag gick ner till hillängen och kikade på fotboll, eftersom min lillasyster spelade.

orkade däremot inte kolla på hela matchen, det vart kallt att bara sitta stilla så jag tog mig hem och har precis ätit lite.

Jag hatar verkligen att komma på vad man ska äta, och sen stå och laga mat till sig själv, hur kul är det?

En sak till som jag verkligen hatar är äckliga människor som förstör så jävla mycket, hela jävla tiden, USCH!

Jag har en underbar vän som jag verkligen inte vill förlora, men det känns som att jag håller på att göra det, eller så har jag redan gjort det, varför?! - jo det kan jag svara på själv, det finns en människa här där vi bor, som har förstört så mycket, och tryckt ner mig och mina kompisar så mycket så det finns inte ord för det.. och den människan har nu börjat att umgås med min underbara vän, igen..

Jag blir så jävla ledsen bara av tanken, varför måste hon förstöra?

och visst, nu finns det folk som tänker: "hon kan väl inte förstöra?" - JO! det är just det hon kan, det är det som hon är så jävla bra på, när man är med henne så tänker man inte på det, men när man ser det från en annan synvinkel så ser man att det är just det hon gör och det gör min FÖRBANNAD!

Nu ska jag inte sitta här och ruttna och bli ännu mer sur, jag ska ut och träffa caroline & hennes pojke coffe. det ska bli så skönt att komma ut igen och rensa tankarna, nu ska jag ha roligt.

Skriver sen, ;D


Av Sofi Bolinder - 2 maj 2010 16:09

Då var dagens värsta syssla över, har jobbat som en tok men ändå inte, har inte vart så speciellt på hugget eller vad man ska säga. Det gick iallafall kanoners bra!

har fått stå i DT:n och kört lobbyn med Staffan, alltid lika roligt att prata om absolut ingenting med han, vi såg iallafall en häst som åt idag, WOW!

Fick sluta lite tidigare och det var så jävla skönt så det är inte sant.

Då träffade jag Malin & Sandra som hade varit jätteduktiga och tränat, skitbra flickor!

Nu ska jag slänga på mig myskläder och ta en promenad i detta fina väder.

Först ska jag bara skriva ett PM och skicka in, det som skulle vara inne i fredags, oops..! Men bättre sent än aldrig! ;p


Skriver väl någon rad senare!

Tjingeling

Av Sofi Bolinder - 2 maj 2010 00:15

Hej hallå!

Nu har jag hittat hit till bloggplatsen.se också!

Dom som känner mig vet att jag har haft en blogg förut, men jag var inte så duktig på att skriva där och jag var inte alls nöjd med min blogg och utseendet o.s.v, men jag hoppas verkligen att jag ska vara bättre på att skriva här och det känns som att det är mycket lättare att anpassa sin blogg efter sig själv här!

 

Kan börja med att berätta att jag & Malin var nyktra på valborg, vi var chaufförer och tjänade lite pengar (malin gjorde, jag var moraliskt stöd, hah)

Det var iallafall kanonkul och vi hade riktigt trevligt tillsammans, eller?..

Vi kom hem runt 3 inatt tror jag, sov iallafall riktigt länge idag och sen åkte jag ner till min farmors lägenhet och vattnade hennes blommor och sorterade posten åt henne eftersom hon har varit iväg på en liten resa tillsammans med hennes syster och kommer hem imorgon tror jag.

 

imorgon ska jag jobba & slita som ett djur, men det bästa är att jag inte kommer att vara kvar på det där stället i mer än en månad nu, yeey!

 

God natt!


jag saknar alexander  <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards