Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Sofi Bolinder - 13 maj 2010 14:36

Jag har varit skitdålig på att uppdatera nu, men jag har knappt varit hemma sen i måndags.

Vi var ju i Stockholm i tisdags med skolan, avresa hemifrån Ludvika kl. 07.00 ganska segt men det gick bra ändå!

Gick på skansen med sötpropparna & hade skitkul!

Sen skulle vi ta en gemensam promenad till dramaten & sen skulle vi på "skattjakt", haha, gick bara liite vilse där ett tag med brudarna & ont som fan i fötterna kan jag lova att vi hade, iallafall jag & Storm..

Vid halv 4 skulle vi få en guidad tur på dramaten & då fick vi veta att teatern vi skulle se på kvällen var inställd, jag vart fan sur för man hade sett fram emot det!

Men vi får se det ifrån den ljusa sidan, mer fritid för shopping!! :)

Traskade runt där & hittade rätt fina saker som inte var så dyra heller, det gillas!

Åkte hem vid 8 och när jag kom till stan så åkte jag hem till Chaky och hade kalaskul! pappa hämtade mig 03.30 typ, och han skulle upp & jobba.. ;o


Sov bra länge och drog hem till Mikael för att Chaky var där sen på dagen, åkte & jobbade med Storm men med tanke på alla äckliga myror så vart det inget,

blev mat på Toffes med Storm & Malin & glass i stora lass sen.

Sen vart det hem till Chaky och vart där hela kvällen,

somnade hemma hos Cricke senare, runt 8 på morgonen tror jag,

hade så jävla kul, ett gott skratt förlänger livet & jag lever i 300 år till!


Nu sitter jag hemma hos Elaine för att Sofia ska tatuera sig, spännande!

Bilder och allt ifrån Stockholm kommer sen!

Ha det bra,

KOMMER SAKNA MALIN SOM HAR ÅKT IDAG! FYY!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards