Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Sofi Bolinder - 28 juni 2010 13:51

vädret är hur fint som helst nu!

sitter ute & ska snart äta någonting- blir nog en lyxmiddag i min ensamhet!

sen ska jag försöka ta reda på vad dagen har att erbjuda, är bra sugen på att införskaffa mig nya kläder och lite annat..

det är beverly hills 90210 på tv, jag tycker att det är skitbra!

ska dra mig till kylskåpet nu!

skriver senare eller något.


bara 4 dagar, sen är Malin hemma!

Av Sofi Bolinder - 28 juni 2010 01:28

kungen på cykel är fan jag, min pärla gnisslar bara lite när jag bromsar,

men vem bryr sig? kanske grannarna när man kommer hem mitt i natten & det känns som att man väcker hela stan i nerförsbacken.

varit ute & promenixat med storm & fan vad skönt det var!

fick inget svar av mr. x så frysa lite fick man göra, haha

träffat madde idag också & snackat en jävla massa, haha.

kom att tänka på en sak när jag cyklade hem nu;

 

folk som man har i sin närhet, folk som står en varmt om hjärtat,

folk som man inte tror skulle göra det värsta..

sen när det visar sig att personen i fråga gör just det där så är man där & försvarar & förnekar.. till en början. innan man inser att det bara är att släppa & inse sanningen. men samtidigt så vill man inte det, för man vill inte tro det värsta om någon som man bryr sig om, någon som man är rädd om på alla sätt & vis.


det svider så jävla mycket när det ska hända, det ska komma fram saker hela tiden,

man kommer snart inte att orka med något mer, snart orkar jag inte bry mig längre.

blir så trött på alla idiotiska saker som folk ska göra, speciellt när det är just personer som jag faktiskt bryr mig om!




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards