Alla inlägg den 25 juni 2010

Av Sofi Bolinder - 25 juni 2010 16:37

Sitter & väntar på att Madde ska höra av sig nu för jag vill ut.

ska fixa något med håret bara, kan inte se ut som en mystack i huvudet på självaste midsommar. ska nog kanske fixa naglarna också, madde ska sova ett tag säger hon, hah.

kilar nu, ha en rolig kväll!


  

Av Sofi Bolinder - 25 juni 2010 14:29

glad midsommar på er allihopa!

får se vad dagen har ett erbjuda för roligheter.

har en ruskigt bra känsla av att hela dagen kommer bli 1000 gånger bättre än den är just nu, för inget kan bli sämre än det redan är.

jag vill åka bort härífrån, koppla av & bara få silppa höra allt skitsnack & alla vackra rykten i den här skithålan, så... vart ska jag åka då?

ska snart käka middag här hemma, sen blir det att fixa sen ger jag mig ut på upptäcktsfärd, ska ha så jävla kul så jag vet inte vad.

hoppas fan att det blir massa båt, bad & roliga människor & bra jävla snygga pojkar!

det är fint väder & jag älskar det, jag ska fan bli brun nu!

jag vill att storm ska komma hem, jag vill att malin ska komma hem, jag vill att angelica ska komma hem, jag vill att alla mina vänner ska vara i min närhet hela tiden, för jag älskar mina vänner, nothing without you!   


nu ska jag börja göra mig iordning, c u

Av Sofi Bolinder - 25 juni 2010 05:53

nyss kommit hem, var först ut & träffade madde & lite annat folk,

kände mig så otroligt snygg i min McDonalds tröja, men den är så jävla skön så jag skiter i resten.

Sen kom Sofia & Emma så vi åkte runt överallt, vi va verkligen överallt.

men kul hade vi, emma måste ju ha fått en jävla bra start på sin 21 årsdag!

kan det bli bättre?

åkt båt idag med madde, hur roligt som helst, haha. men det blir bättre senare mot kvällen, det vill jag lova!

ska sova en sväng nu, sen blir det full rulle hela dagen.



en av alla bilder från första båtturen idag med Madde, när hon skulle köra båten!   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards