Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Sofi Bolinder - 15 juni 2010 23:27

Alla ska fiska idag..

Först Robbin, sen nu ska Marcus också fiska tror han, jag vill också!

Har grymt tråkigt nu när jag är hemma igen, Cricke är någonstans & dricker öl,

jag sitter här helt ensam & ska snart tycka synd om mig själv & äta lite chips, för det får man när man är sjuk!


ska nog kika vad jag ska kolla på för bra nu, sen flyger chipspåsen upp & tvingar mig att äta lite.

ha det fint.

Av Sofi Bolinder - 15 juni 2010 19:01

Har nyss varit ute ett tag & pratat massor med Carra.

Det var skönt att få lite frisk luft, har ju i stort sett bara legat inne de senaste dagarna & glott på film, men det är mysigt det med. speciellt när man har mysigt sällskap.


Vi satt iallafall & pratade om allt möjligt i solen, sen gick vi ner på "stan" för att jag skulle kolla om jag hade pengar på kortet, 51:-, det var ju härligt!

nu vet jag inte vad jag ska göra, finns ju så otroligt mycket att hitta på..

det visar sig.

MALIN!! jag ska med imorgon, puss.

Av Sofi Bolinder - 15 juni 2010 14:24

min hals får mig att må skit & huvudvärken har funnits där i snart en vecka..

orkar inte med halsen längre! kan inte svälja vanligt vatten utan att det gör ont!

har nyss kommit hem ifrån Cricke & ska nog duscka om ett tag så man känner sig lite mer mänsklig!


orkar inte skriva nå mer just nu, men kommer väl senare.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards