Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Sofi Bolinder - 16 juni 2010 18:34

börjar bli så jävla irriterad på allting.

när folk märker att det är något är fel så ska det genast börja gulligullas...

kan det inte alltid få vara så?


ont i huvudet & halsen tar all min kraft ifrån mig.

och för den som vill kommentera här på min blogg,

du får gärna skriva vem du är, det är roligare att se vem det är som tycker vad.



Av Sofi Bolinder - 16 juni 2010 02:26

tänk att man har en sak mindre att göra i sitt lilla liv,

åka ambulans, det är avklarat!

men det var inte så jävla fränt, idioten körde i max 10 km/h...

& för alla som undrar så var det inte på min räkning som jag fick åka ambulans,

den personen det gällde kommer jag inte nämna här, för det spelar ingen roll.

men läkare & skit får mig riktigt imponerad varje gång,

*alltid lika jävla sega

*fattar absolut ingenting så man måste bli förbannad så dem fattar något

*hinner med säkert 70 fikapauser innan de kommer på att dem faktiskt jobbar

*pratar så att man måste hitta en helt fantastisk ordbok för att förstå

*sura & griniga (dags att byts jobb kanske????)


nej usch, jag tycker inte om läkare. jag ska bli läkare själv & en snabb sådan!




haft ett djupt samtal med cricke också, fy fan vad jag mår bra.

finare person får man fan leta efter, det är en bra omtänksam jävlel,

jag ska hitta den exakta kopian, sen gifter jag mig!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards