Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Sofi Bolinder - 6 juni 2010 23:29

idag har jag inte gjort så mycket.

har inte orkat göra någonting.

vill tacka alla som var med igår för en underbar kväll! det måste vi göra om.

vi kör vecka 29 hemma hos mig! okej?????

Hade jätteroligt & det var så kul att träffa allihopa, sen skulle ju Malin & Storm ha varit med också tycker jag!

    


gick hem till chaky en sväng idag & hämtade min laddare som har legat där, ett under att min mobil inte har dött.

Sen gick vi hem till Cricke & Ted & segade oss där medans dom var iväg & fixade en sak.

Man skulle verkligen ha njutit den lilla stunden..

jag vart ett jävla offer när dom kom tillbaka, mig ska man skjuta, mig ska man slå.

Men få fort Ted var på Chaky så skulle Cricke hela tiden påpeka att Ted skulle slå mig istället.. & Ted gör allt som Cricke säger, fy fan!

så jag funderar på att starta en hemsida eller något, "blåmärke.se", nu när jag har fått ett nytt blåmärke....

Usch & fy, legat hemma i soffan mest hela kvällen & kollat på tv.

Nu blir det sängen, skola imorgon, plugga så mycket som det går!


Ha det fint.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards